lördag 24 maj 2008

Man skulle kunna tro att allt var bra nu...

...men så är det givetvis inte! Jag är sjuk (ännu värre nu än innan), Skruttan är sjuk, ena katten behöver konstant övervakning pga kissproblemet. Men Pappersgubben är frisk - tack och lov! Han får nu ta hand om oss alla här hemma... Undrar vad det är för skit jag drabbats av. Det ger sig liksom inte! Om det fortsätter så här så blir det besök till vårdcentralen på måndag...

Men nu är det snart Melodifestival och den kan jag kolla på ifrån soffan under duntäcket (feberfrossa!) - alltid något!

1 kommentar:

  1. Men fy, era stackare =( Och inte lär du bli gladare av Melo. Sitter här hemma själv och kollar, fy f-n vilken sk-t säger jag bara!!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!