söndag 20 april 2008

Svarade på en kontaktannons...

...som vi hittade på Magdas blogg. Sonen Max sökte efter en Playdate. Eftersom jag älskar att tussa ihop folk så anmälde jag min lilla Skrutta som intresserad - och tänka sig - vi lyckades få till en Playdate idag! Det blev en jättehärlig heldag hemma hos och tillsammans med Magda och Max "Pralin". Vi bjöds på mumsig lunch och en massa bus. Eftersom det var så vackert väder kunde vi inte hålla oss inomhus, så det blev även en tur till parken för lite lek för barnen och solgass för oss morsor! När barnen började tröttna och Skruttan sade att hon "ekt härdigt" (lekt färdigt Sus anm.) promenerade vi tillbaka till Pralinernas hem, där vi bjöds på fika och smarriga "äppelgrottor". Barnen busade (och fightades lite) en stund till och sedan blev det dags för mig och Skruttan att tänka på refrängen och med den middag till oss och Pappersgubben. Tack Magda och Max för en jättehärlig toppendag - en riktig söndag helt enkelt!!!
Kunde ju självklart inte låta bli att göra en scrap om en så härlig dag - så här bidde det (klicka på bilden för en större version):
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Tack för en supermysig söndag! Max har frågat efter Vendela hela morgonen och pratat om när de klättrade i soffan =D Kram

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!