lördag 12 april 2008

En härlig eftermiddag och kväll

Idag åkte vi hemifrån strax före lunch, jag, Skruttan och Pappersgubben. Köpte färg till båtmotorn. Åt lunch på McDonald's, och det gjorde visst alla andra också... Åkte ut till min pappa och stannade där resten av eftermiddagen och kvällen. Dit kom även syster Hund. Mös en stund i solen som faktiskt vågade sig fram en stund. Gick in när solen bestämde sig för att den visat sin vackra nuna för länge. Fikade. Busade med Skruttan. Rotade på vinden efter lite spännande barnklädesfynd. Hittade lite smått och gott. Åt middag - kinamat - mums! Hela familjen (jag, Pappersgubben, syster, Skruttan, min pappa) åkte till "macken" vid hamnen och avslutade kvällen med en glass. Åkte hem - däckade i sängen när jag nattade Skruttan...
En jättemysig lördag tillsammans med min familj!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!