onsdag 12 mars 2008

Mammalyx

Mammalyx 1: Efter Bodypump-passet och en behövlig dusch unnade jag mig en stunds jäsning i bastun...mmmm...
Mammalyx 2: Innan jag åkte hem styrde jag kosan till Kungens Kurva och kompletterade nya gardinen (som visade sig bara vara en - läste lite slavigt på förpackningen...) till vardagsrummet genom att köpa en till. Satte upp dem när jag kom hem - visst bidde det snyggt?
Mammalyx 3: Smet in på Lindex efteteråt och shoppade loss på lite barnkläder; en lila/vit/grön ursöt pyjamas, ett par orange tights, ett par röda tights och en röd tröja/kofta.
Mammalyx 4: Tog en tur till CityGross och handlade lite mat också. Strosade runt i lugnan ro och bara njöt av att gå där själv... *borde kanske undersöka min skalle*
Mammalyx 5: Skall strax krypa upp i soffan med en kopp te och en smörgås samt lite gottis (se foto) (man måste ju unna sig ibland!)

2 kommentarer:

  1. Gardinerna är jättesnygga! Jag har alltid gillat att shoppa själv, är det nåt fel på mig då? =S

    SvaraRadera
  2. Fina saker :)
    När jag var mammaledig så längtade jag efter kvällarna då jag "fick" åka ner och storhandla på Maxi själv, kunde vara borta lääänge ;)
    Tycker fortfarande att det är rätt skönt..

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!