söndag 24 februari 2008

Är så himla S-L-U-T!

Toktrött. Snarkfärdig. Dåsig. You name it - jag är det!
Efter en relativt lugn fredag och lördag så har söndagen varit desto mer fartfylld. Idag var jag nämligen iväg på "Modell för en dag" på The Studio tillsammans med två av mina vänner; Becca och Malin. När vi kom dit blev vi genast sminkade alla tre. Efter det var det dags att välja outfit. Vi skulle ha med oss tre olika outfits att fotas i. Jag lider ju av världens beslutsångest, och tog därför med mig ett par extra... Så när jag kom dit såg det ut som om jag skulle resa bort i tre veckor. Gulliga Becca hade med en klänning, som hon köpt men inte använder, då hon insåg att det inte var hennes stil, och som jag fick av henne (tack gulliga du Becca, den är jättefin!!!).
Jag lyckades tillslut välja tre olika outfits med hjälp av Malin och Becca (och ett svart linne som Becca så snällt lånade ut till mig). Sedan fotades vi i tur och ordning. Kände mig stel som en pinne framför fotografen... Dock var han riktigt bra och avslappnad, vilket gjorde att jag också kunde slappna av lite. Han var jättebra på att guida en till rätt pose. Efteråt skulle vi få se bilderna, men hon som fixar det var sjuk. Därför måste vi åka tillbaka imorgon och titta på bilderna. Så jag vet ännu inte om det blev några bra foton eller inte *toknervös* På det hela taget blev det en superdag faktiskt, och det var verkligen en rolig sak att vara med om!!!
Avlsutade sedan kvällen tillsammans med Skruttan och Pappersgubben hemma hos Malin och Linus, som bjöd på lite spontanmiddag. Mycket trevligt och jättegod mat!!! Dagens händelser har nu tagit ut sin rätt, och jag kommer nog att somna pladask i soffan...

1 kommentar:

  1. Tack för idag, var jättekul! Vad kul att du gillade klänningen, är ju bättre att den används än bara ligger och skräpar i byrån.

    Kramar

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!