onsdag 20 februari 2008

Positivism

Några saker som gör mig glad just nu:
  • Min frisyr: klippte mig häromdagen och blev supernöjd, som alltid när jag klipper mig hos min frissa Berit.
  • Westlifes "Something right": poppas på HÖG volym i bilen. Skönsjunger självklart med också - som tur var är det ingen om hör...
  • Humöret: är just nu på topp. Vet inte riktigt varför, men allt känns bara så bra just nu!
  • Leonna Lewis "Bleedin' Love": poppas även den på hög volym i bilen - suverän låt!!!
  • Träningen: det går jättebra med träningen, och det känns att den nu börjar ge resultat.
  • Tvättmaskinen: funkar återigen efter att Pappersgubben ryckte in och rensade filtret...
  • Min underbara familj (både den "stora" och den "lilla"): de är bara helt fantastiska - fler ord är överflödiga (fast det gäller ju faktiskt jämt, inte bara just nu).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!