onsdag 14 november 2007

Babbelmaja...

Idag blir mitt inlägg ett enda sammelsurium...

Idag hämtade Pappersgubben nya bilen!!! Men jag har fortfarande inte sett den. Han är nämligen på jobbet och har den bilen med sig.... Jag är så himla nyfiken!!! Men imorgon är det jag som glider till jobbet i lilla "Minin" *jippi*

Tack för alla fina kommentarer jag fått om den alpha freebie som jag lade ut! Det värmer i hjärtat att någon uppskattar det man gör.
Thank you soooo much for all the nice comments about my latest freebie. It really warms my hart that someone likes my creations.

Idag lärde jag mig följande på jobbet: "Min dräng hade också en dräng, som hade en dräng, som hade en dräng, som hade en väldigt ambitiös Susanne", dvs Chefen behöver hjälp, delegerar till en underchef, som delegerar vidare och slutligen hamnar ärendet på mitt bord, och det är självklart bråttom! Därför blev jag lite sen hem idag kan man väl säga...

Tänkte avsluta mitt röriga inlägg med att visa Lilla Skruttan som är och shoppar med oss för ett tag sedan på Rusta. Visst är hon söt i tomteluvan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!