torsdag 15 november 2007

Första turen med "Minin"

Idag var det tänkt att jag skulle gilda till jobbet i nya bilen. Men det blev inte så mycket glida i början - fick hela två motorstopp!!! *vrider mig av skratt* Men skam den som ger sig. Efter ett tag fick jag kläm på det och nu tycker jag jättemycket om bilen. Och den har också passerat en milstolpe - sina 10 första mil! Och så är den så himla söt lillingen!!! Praktiskt med en så liten bil. Det blir mycket enklare att parkera och åka ut från parkeringsplatser trots att det är trångt (jämför med Vovven 2.0), man kan ju nästan ställa bilen på tvären. *hihi* Åkte hem från jobbet när det var mörkt och blev förvånad över hur bra lyset var på Minin - man ser jättebra ut åt sidorna fastän man bara har halvljus på! *supernöjd bilägare som diggar sin nya Citroen C1*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!