fredag 16 november 2007

En riktigt härlig fredagkväll!!!

Ikväll var vi hembjudna till Becca med familj för lite soft middag och såklart bebisinspektion. Tobias har ju hunnit bli två månader redan... Med var även Magda med familj. Vi bjöds på mumsig hembakad pizza (som Lilla Skruttan ratade *knäppunge*), och efteråt fick vi fika med nybakad kladdkaka och glass. Det blev en superhärlig kväll med mycket trevligt sällskap. Tyvärr glömde vi kameran, men jag tror nog att man kan hitta några bilder i både Beccas och Magdas blogg . Barnen lekte på som vanligt och det var inte många lugna stunder. Dock satte Becca på "Teletubbies" och då blev både Max och Alicia klistrade framför TV:n ett tag. Lilla Skruttan hade däremot inte tid att sitta still i soffan - hon tyckte att Max och Alicia var tråkiga som helt plötsligt inte ville leka . Lillkillen lyckades dock somna mitt i allt sorl! Och vilken liten sötnos till kille!!! Han var så liten, man kan knappt fatta att Lilla Skruttan var så liten för ett år sedan!
Tack allihopa för en riktigt mysig fredagkväll, precis så där slappt och härligt som det ska vara på fredag!!!

2 kommentarer:

  1. Tack själv, var supertrevligt som alltid! Jodå, du hittar en del bilder i min blogg, kunde inte välja ut bilder så jag la in ett gäng. Mailar dig några när jag får ändan ur vagnen...
    Tack igen för fina och personliga presenter, mycket uppskattat!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, tack själv för en trevlig kväll! Det blir så underbart rörigt och härligt när busungarna leker =D Det får vi göra om snart! Kram

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!