onsdag 3 oktober 2007

Dag 3...

...på jobbet. Det verkar som om Pappersgubben och Lilla Skruttan börjar få till lite rutiner hemma på dagarna nu. Dessutom har Pappersgubben haft middagen klar alla 3 dagarna när jag kommit hem - snacka om lyx!!! Saknar dem båda när jag är på jobbet - vill också vara hemma och ha roligt! Jag börjar i alla fall sakta men säkert komma in i mitt jobb nu. Satt och läste ett par rapporter idag om det som jag ska jobba vidare på, och då började sakta kemin komma tillbaka till mig. Helt plötsligt börjar jag minnas saker... Tänk att kunskapen faktiskt fanns kvar långt där inne i hjärnan!!! Det känns faktiskt lite kul att få ta tag i lite kemiproblem igen, och få gnugga geniknölarna en stund.
På kvällen idag åkte vi till ICA Maxi för storhandling, och det var ungefär så spännande som det låter... Tog oss nästan två timmar fram och tillbaka!!! *pust och puh*

1 kommentar:

  1. vad skönt att allt verkar flyta på =) Om en vecka kommer det kännas som om du aldrig varit borta ;-)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!