torsdag 27 september 2007

Shopping, shopping, shopping!!!

Lilla Skruttan har länge behövt nya skor, och igår gjorde jag slag i saken och åkte till Skopunkten för lite shopping. Som det är nu så har skutt bara ett par gympaskor, som nästan är för små, och that's it! Så nu var det dags att shoppa loss lite... Det blev hela tre par skor; ett par gympaskor, ett par rejäla vinterstövlar och ett par höstkängor. Eftersom de på Skopunkten har "köp 3 betala för 2" så blev det hela inte allt för dyrt heller - bara 350 kr totalt! Tycker jag är ett helt OK pris i alla fall för tre par rejäla skor.
Idag och igår satt jag på Tradera ett tag. Jag måste nämligen få tag på ett par överdragsbyxor/termobyxor till Lilla Skruttan. I farten lyckades jag givetvis köpa lite mer saker än bara byxorna *hihi* Det blev i alla fall i slutändan ett par termobyxor för 57:-, ett par orangea manchesterbyxor för 19:- och slutligen kvällens fynd ett par hängselbyxor (jeans) för 21:- Känner mig rätt så nöjd faktiskt!
Här kommer lite foton från shoppingfynden (foton på Tradera-kläderna kommer såklart från Tradera-annonserna):

2 kommentarer:

  1. Riktiga fynd!
    Jag var också på Skopunkten idag men tyckte inte att jag hittade något vettigt alls.. Kanske berodde på att jag hade en trött och gnällig tjej i vagnen som inte alls var på shopping humör!?

    SvaraRadera
  2. Fina saker! Alicia har likadana rödsvarta gympaskor (oanvända traderafynd!) Älskar Tradera!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!