tisdag 25 september 2007

Älskade dotter!!!

Ibland förundras jag över att man kan älska sin lilla dotter så otroligt mycket. I mina ögon är hon jordens underbaraste varelse, och bara en blick på henne gör att jag blir alldeles varm om hjärtat. Och när hon lägger sina små armar om mig och ger mig en kram, så finns det inget i världen som jag skulle kunna neka den lilla tjejen. Tur att hon än så länge inte har vett att utnyttja det .
Ikväll var ett sådant tillfälle: Mitt hjärta höll på att svälla över och jag fick tårar i ögonen. När jag hade borstat klart Lilla Skruttans tänder inför nattningen, satt hon på skötbordet och jag sade "Mamma älskar dig". Då böjer hon sig då fram och ger mig en stoooor kram och håller fast mig hårt! Sedan ger hon mig en puss ! Kan man bli lyckligare? Ett barns kärlek är verkligen underbart, eller hur?!?!

2 kommentarer:

  1. Ja, det är helt oslagbart. Tänk sen när de kan säga: "Mamma, jag älskar dig".. Jag får gåshud av bara tanken.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa visst är det otroligt! Gud så sött!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!