måndag 17 september 2007

Saker börjar se ljusare ut...

Jag börjar faktiskt känna mig bättre nu, och hoppas innerligt att förkylning och öroninflammation är på väg bort!!! Har fortfarande lock för örat, men avvaktar lite eftersom jag mår bättre...
På förmiddagen idag tog jag och Lilla Skruttan en ordentlig skogspromenad i två timmar. Det var supermysigt!!! Härligt väder och underbar skog. Skruttan tittade och plockade både det ena och det andra och kom hem med en hel hög kottar, pinnar och löv. Vi hittade också en vinbärssnäcka (snigel för den oinsatte), och den tyckte Skruttis var jättespännande. Hon var så söt, liksom sänkte röste och pratade med en späd röst när hon tittade på den *hihi* Själv kände jag mig enormt stärkt av att få vara ute i skogen en stund - det är bland det bästa jag vet!
Ikväll var vi hemma hos syster Dagisfröken för en SPA-kväll och AloeVera-visning. Vi fick göra en peeling och en ansiktsmask samt prova lotion mm. Produkterna var faktiskt väldigt bra! Jag köpte en peeling, en lotion och en vattenfri kräm som blir perfekt till Skruttan nu när vintern kommer. Dessutom var den toppen som handkräm till snustorra mammans händer.
Insåg att det var länge sedan jag slängde in en scrap i mitt inlägg - så här kommer en med foton från i somras:
Credits->
Template: "LayeredTemplate19" SimplySarah
Embellishments: "White Chipboard Alpha" Tracy Sims, "Paper Petals" Rachel Young, "Brand New" Debra Anderson, "Charming" Almas Scrap Habit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!