lördag 22 september 2007

Fullt upp!!!

Här händer det grejer vill jag lova!!!
Torsdag: Hade visning för Partylites doftljus här hemma. Vi blev inte så många, men det var mycket trevligt ändå. Jag hade bakat och bjöd på chokladmuffins med Dumlekola i *slurp*. Handlade självklart en massa saker, eftersom jag verkligen gillar deras utbud och deras kvalitet på ljusen. Eftersom jag var värdinna, fick jag också handla saker gratis för 700kr! Så nu längtar jag verkligen efter att ett paket ska dyka upp här hemma
Fredag: Disputationsfest för en nära vän stod på schemat. För att göra det hela lite mer komplicerat var temat för festen maskerad... Jag och Pappersgubben klädde ut oss till pirater (efter ett stressigt och panikartat rotande i garderoben etc - självklart i sista minuten) tillsammans med ett gäng andra. Blev rätt så lyckat faktiskt! Festen var såklart toppen, och som vanligt i den här åldern så är det verkligen kul att träffa vänner och kompisar - man hinner ju inte med det så mycket numer... På vägen hem råkade vi ut för en poliskontroll (Pappersgubben var nykter (såklart!) och körde bil). Gissa om polisen så fundersam ut när Pappersgubben hissade ned rutan!!! Två upp till tänderna utstyrda människor!!! Ja, han fick nog sig en god historia att berätta för kollegorna...
Lördag (idag): Sovmorgon!!! Lilla Skruttan var nämligen hos Babbelmamman (min mor) under fredagen och även under natten... Efter en riktigt seg förmiddag tog vi oss till mamma (via Vegabaren) för att hämta skruttan. Sedan blev vi kvar där en stund för lite fika såklart! Härligt seg lördag helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!