tisdag 10 juli 2007

Bortbjuden på lunch

Idag var jag och Lilla Skruttan bortbjudna på lunch till Erika, som jag pluggade med på universitetet, och hennes son Gustav. Med var även Jennie, och även hon pluggade ihop med oss... Lilla Skruttan knatade på och härjade som vanligt omkring en hel del. Gustav (två månader yngre än Lilla Skruttan) tyckte att Lilla Skruttan var lite väl mycket och kände att det nog var tryggast att hålla sig till mamma Erikas trygga famn. Vi bjöds på en god salladslunch och efterföljande fika. Mums! Därefter var det dags för de små att sova, så vi tog en riktigt långpromenad på ca en timme. Jättehärligt, men varmt! Jag var så osmart att jag tog på mig manchesterbyxor - biiiig mistake! När vi kom tillbaka blev det lite svalkande saft på altanen, och lite mer lek för barnen. Lilla Skruttan visade upp sina nyfunna kunskaper och knatade på för fullt. Sakta men säkert tickade klockan på och det var dags att röra sig hemåt - tack Erika, Gustav och Jennie för en jättemysig dag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!