tisdag 12 juni 2007

Grattis Pappersgubben!!!!

Idag är det D-dagen, dvs min underbare Pappersgubbes födelsedag! Självklart skall det firas, så hela familjen kom hit och fikade ikväll. Jag bakade tårta (nåja, inte botten, men resten...) enligt Pappersgubbens önskemål (han fick beställa fyllning ). Det bidde en tårta med ett lager mosad banan och ett lager mosade hallon. Sedan dekorerade jag med grädde, brunt chokladströssel och små rosa och lila hjärtan. Texten skrev jag med blå pyntgelé. Fint va? Lilla Skruttan kunde till och med få smaka lite eftersom det faktist var mest frukt i (hon åt av fyllningen och av jordgubbarna som låg runtomkring). Lilla Skruttan var som vanligt i sitt esse när folk kommer på besök, och hon underhöll oss alla. Mysigt att fira med bara familjen, och som vanligt är det kul att träffa alla tillsammans! Dock saknades Pappersgubbens föräldrar (vi firade med dem i söndags), de var nämligen tvugna att åka upp till landet.
Här kommer lite foton från kvällen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!