onsdag 11 april 2007

Äntligen på bättringsvägen!!!

Nu börjar vi vakna upp ur sjukdvalan och komma tillbaka till det normala igen. Pappersgubben har börjat jobba igen och jag och Lilla Skruttan roar oss här hemma. Idag var vi på BVC och vägde och mätte lilltösa. Det såg bra ut - hon ligger som hon ska på sina kurvor . BVC var lite imponerade över att hon redan kunde krypa så bra och att hon reser sig och försöker gå utmed möbler - gissa om mamma växte flera cm *stolt* . Eftersom vi fått tillbaka lite krafter idag så packade jag och Lilla Skruttan in oss i "Vovven 2.0" och åkte till Babbelmamman (min mamma). Som vanligt är det skönt att få komma hem till lilla mamma ibland. Vi var ute på en långpromenad med Lilla Skruttan och Snällhunden (Ia-Fias (min ena syrra) hund som Babbelmamman är dagmatte till) i en hel timme ! Det var ju så härligt väder idag!!! Vi avslutade promenaden med att Lilla Skruttan fick knata omkring lite i sina nya skor - hon såg så stolt ut Cool. På Babbelmammas gård har de lämpligt nog babygunga, så Lilla Skruttan fick prova på att gunga för första gången. Det var en hit helt klart! Hon skrattade hela tiden . Jag passade också på att gunga lite med Mini-Me (minsta syrran) - sååå kul, har inte gungat på en herrans massa år!!! Ytterligare en fördel med att skaffa barn - man får tillbaka barnasinnet . Tyvärr glömde jag kameran hemma, så det blir inga nya foton...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!