onsdag 21 mars 2007

Bloggpaus och en scrap freebie...

Tog en liten bloggpaus några dagar. När man är mammaledig händer det så mycket i ens liv att det är svårt att hänga med ibland. Det är fika hit, barnvagnsbio dit, mera fika etc. Men det är kul förstås, annars skulle jag inte fara omkring så. Dock blir det lite mindre tid över till annat som tex bloggandet. Nåja, jag har i alla fall fått lite tid över och hunnit pyssla lite. Har lyckats scrappa lite (som vanligt är det Lilla Skruttan som fått stå modell):
Bakgrunder kommer från: KPertiets "AdFree"
Dekorationer kommer från: TinaW "LoveEnvelopeFrame", "Pretty Petals", Suzanne C. Walker "Alpha Natural"

För ett tag sedan gjorde jag mitt första templat, men jag har inte haft det ute än. Så nu är det dags att offentliggöra det utanför FL...
Du kan ladda ned det här/download here: Template #1
Annat som jag hunnit med är ett par fikor och barnvagnsbio. Slänger in lite bilder från dessa evenemang också:
Fika hos Nicole tillsammans med FL-kompisarna

Barnvagnsbio med Becca
Lilla Skruttan och Alicia redo för bio


Vad har jag inte hunnit med då? Ja, som vanligt hänger den där eviga tvätten och flåsar mig i nacken. Just som jag trott att jag hunnit ikapp och nästa fått tomt i tvättkorgen, växer högen över en natt till ett stort berg! Ha, en evighetsmaskin behöver inte upfinnas - jag har redan hittat en - min evigt trogna tvätt... Lite annat som jag inte hunnit med är att titta på såpor som går på dagarna, men det är ju ingen större förlust . Dock missade jag Gilmore Girls igår , det är en helig timme på tisdagar! En annan sak jag inte heller hunnit med är att sova... Lider av akut sömnbrist och riskerar att somna med näsan i tangentbordet om jag inte slutar skriva snart. äqoaeqjyajh gadlkj... Oups, där hände det - dags att gå och lägga sig och nanna kudden och avsluta dagens blogg .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!