måndag 5 december 2011

Funderingar...

Att blogga, eller inte blogga - det är frågan... Har i stort sett lagt ned bloggandet sedan i somras. Har helt enkelt gjort andra saker, som levt mitt liv. Eller rättare sagt, njutit av mitt liv. Av att jag finns. Att jag har så underbara nära och kära. Av att jag har så fantastiska barn. Att jag har ett så fantastiskt liv. För det har jag faktiskt. Mitt liv är fantastiskt för att det är just mitt! Och då vore jag ju dum om jag inte njöt av det, eller hur?

Men ibland smyger sig skrivklådan på igen. Och då kan det hända att det slinker in ett inlägg eller två. Lite mer sporadiskt liksom...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!