måndag 11 april 2011

Up and running...

http://activemama.blogg.se/images/2010/8_92930033.jpgBredbandet funkar åter. Själv börjar jag sakta fungera jag med... Har legat i två veckors influensa tillsammans med hela min lilla familj. Och det var verkligen a pain in the rumpa! Fy faaan för influensa! Har inte haft det på många år (ca 10 för att vara mer exakt), så det var väl dags nu... Har varit sjukskriven från jobbet i snart två veckor, och ännu är jag ej helt frisk. Nu när influensan börjat lägga sig, kommer följdsjukdommarna. Så nu har jag åkt på öroninflammation också. Hostan och snuvan biter sig även den envist fast. Och kroppen är så trött. Jag orkar ingenting. 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEirdxfh3IZ0ZgCu_UmO778GRWDBKVi_XdPYkph6MBNmDEP3Hz5e_Vm4XnseWB6EaGUKJL6E9LsKM7meL4RJD_5AA3BVWlZBR2ZT5VLXZjMl_s1RCALBWS3mFb3d9nUxGVGigHuqlXb8q1g/s400/lilla+ljuset.jpg
Men jag kämpar mig sakta framåt och uppåt. Tar en dag i taget. Försöker vila och njuta lite av våren under tiden. Umgås med mina fina barn och min goa sambo. Har varit hos läkaren flertalet gånger, och nu är jag sjukskriven veckan ut. Hämtar därför kraft bäst jag kan. För nu är jag trött på att vara sjuk!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!