onsdag 1 september 2010

Ordlös Onsdag: Rost

September månad är här, och hösten gör lite smygentré. Själv sitter jag här framför datorn sippandes en varm kopp choklad toppad med vispad grädde och marshmellows och funderar över veckans tema. Men nu har jag bestämt mig. Veckans tema i Ordlös Onsdag blir: "ROST"

Har du något gammalt och rostigt? Eller kanske för den delen något nytt?

Här kommer mitt bidrag:

Klicka på bilden för att se en förstoring

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Bra och kul tema! Rost är t ex inte roligt på en bil, men härligt att fotografera. ;-)

    SvaraRadera
  2. Rost är vackert..men inte på bilen förståss!! det finns en del charm i rost och det är roligt att fota!
    Mvh// Anna

    SvaraRadera
  3. Rost kan vara riktigt drömlikt för en fotograf:) Bra tema:)

    SvaraRadera
  4. Morrn.

    Som Erik "sa", jag älskar rost, jag håller med.

    Jag visar en berest container som förmodligen "sett" mycket av världen...

    Ha de bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  5. Rost i värme och i kyla hos mig :)

    SvaraRadera
  6. Lustigt sammanträffande! I helgen firade vi villa-avslutning och jag lade mig på bryggändan och tog en bild av en rostig spik. Tyckte den var fin, men visste inte vad jag skulle ha bilden till - nu vet jag :-)
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  7. Rostiga grejor är fina saker. Bra tema!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!