onsdag 21 juli 2010

Ordlös Onsdag: Metall

Den här veckans tema i Ordlös Onsdag blir: "METALL"

Deltar ej själv denna gång pga en envis sommarförkylning, men hoppas såklart på många fina bidrag från er :)

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.





4 kommentarer:

  1. Sommarförkylningar är värre än vinterförkylningar tycker jag. Jobbigt att vara sjuk i värmen. Hoppas du kryar på dig snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Trist vara sjuk i denna sommarvärme, hoppas du snart är frisk igen. :-) Nu finns mitt bidrag uppe på bloggen. Ingen ovanlig metallpryl, men kanske udda ändå. ;-)

    SvaraRadera
  3. Det er slemt nok som rask at klare den megen varme, så jeg føler meget med dig! God og hurtig bedring ;-)

    SvaraRadera
  4. Morrn/Hej.

    Det blev något fel med mitt inlägg.

    Nummer 19 OK.

    Nummer 20 bör tas bort. Kan du fixa det.

    Tack

    Hade bra.
    Hassed A

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!