onsdag 16 juni 2010

Ordlös Onsdag: Luddigt

Onsdag är åter här, och ännu en fotoutmaning i Ordlös Onsdag står för dörren. Den här veckan sa det helt plötsligt stopp i idébanken. Men efter lite klurande, lyckades jag ändå komma på ett - dock kanske inte mitt bästa... Så temat den här veckan blir: "LUDDIGT"

Har du något luddigt hemma hos dig? Eller kanske bara ludd på linsen? Visa oss det luddigaste du lyckas fånga!

Här kommer min tolkning av temat:
 Klicka på bilden för att se en förstoring

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.



11 kommentarer:

  1. Låt fanasin flöda skriver du...

    Okej. Men den här gången kunde jag bara komma på en sak som var luddig:-)

    SvaraRadera
  2. Mattfransar?
    Lite luddigt tema ...

    SvaraRadera
  3. Hi, hi, är det en luddig ryamatta?
    Jag har tagit fantasin och leklusten till hjälp. ;-)
    Luddigt på ett annat sätt ...?

    SvaraRadera
  4. Något litet luddigt finns alltid hos mig och nu även på bloggen :)
    http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/2010/06/ordlos-onsdag-luddigt.html

    SvaraRadera
  5. Fantasifull utmaning! Din bild är vacker. Och konstnärlig...vem hade trott det om en matta ;-)

    SvaraRadera
  6. Mysigare ludd finns inte än det luddiga hos mig!
    Här undrar jag om det inte är luddig sisalmatta/ryamatta eller möjligen en golvmopp... :))
    Välkommen//Annas Photoblogg♥

    SvaraRadera
  7. Som sagt ett litet luddigt tema, men det ska bli kul och se hur alla tolkat det.
    Ha en bra dag! =)

    SvaraRadera
  8. Gillar ditt ludd och vinkeln på fotot =)
    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  9. Inte lätt. Tog med vovven ut på promenad för att hitta nåt som passade till temat. Efter ett tag insåg jag att jag hade ett tema närmare än jag trodde. =) Bra tolkning du hade! =)

    SvaraRadera
  10. Det var ett tag sedan jag var med. Roligt att vara här igen!

    SvaraRadera
  11. Härlig blogg du har! Så himla kul med ordlös onsdag...
    Nästa gång är jag med:-)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!