onsdag 2 juni 2010

Ordlös Onsdag: Fridfullt

Onsdag knackar åter på dörren, och det är dags för fotoutmaningen Ordlös Onsdag igen. Förra veckan avslutade vi färgtemat vi haft i några veckor. Den här veckan är det dags för ett helt annat tema, nämligen "FRIDFULLT".

Vad upplever du som fridfullt? Ta fram kameran, och låt den föreviga lugnet - det fridfulla!

Här kommer min tolkning av temat:
Klicka på bilden för att se en förstoring

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

15 kommentarer:

  1. En helt underbar och fridfull bild på bebisen!
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  2. Bebisar som sover är verkligen fridfulla.

    SvaraRadera
  3. Sådär hoppas jag få se ut inom tio minuter. Fast aningens äldre förstås... :)

    SvaraRadera
  4. En sovande bebies tillhör det fridfullaste man kan få se. :-) Väljer själv kvällsvyn igår... ;-)

    SvaraRadera
  5. Inget slår fridfullheten hos ett barn som sover.

    SvaraRadera
  6. Hej hej. Jag vill vara med den här veckan!

    SvaraRadera
  7. Fridfullt med en sovande baby!

    Jag finner kyrkogården fridfull:
    http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/2010/06/ordlos-onsdag-fridfullt.html

    SvaraRadera
  8. En härlig bild och vad är fridfullare än ens barn sover så gott i sina sängar...

    SvaraRadera
  9. Verkligen fridfullt och jag blir så sugen på att "snusa" (lukta) lite på bebisen/Lis

    SvaraRadera
  10. Så fin bild - de är helt underbara är de små!

    SvaraRadera
  11. Ljuvligt fridfull bild du har!

    SvaraRadera
  12. ..det fridfullaste som finns, ett tryggt sovandes barn bjuder du på!

    ..o jag bjuder på en svensk sommardröm, i en fridfull tappning!

    Kramis!
    <;D

    SvaraRadera
  13. Ett barn som sover fyller hela rummet, sa min mans mommi alltid! Fin bild och vackert stylat med hjärtat!
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  14. Mycket vackert foto! Jag bidrar med en annan som jag såg på min promenad i solen idag. =)

    SvaraRadera
  15. Underbar bild, på den fridfullta babyn.
    Jag ha ett annat motiv för det fridfulla.
    Kram/Ulla

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!