onsdag 12 maj 2010

Ordlös Onsdag: Blått är flott!

Förra veckan påbörjade vi ett färgtema i Ordlös Onsdag, då temat var "grönt är skönt". För att spinna vidare på färgtemat, blir den här veckans tema "BLÅTT ÄR FLOTT!".

Fram med kameran för fota allt blått ni kan komma över, och visa oss andra att blått kan vara flott!

Här kommer min tolkning av temat:
Klicka på bilden för att se en förstoring.

Vill du veta mer om Ordlös Onsdag och hur det fungerar? Klicka på "Ordlös Onsdag" ovan under huvudrubriken!

Lägg in ert bidrag via Mr Linky nedan. Ni ska lägga in länken till ert Ordlösa Onsdagsbidrag för veckan/permalänk - inte er bloggs/hemsidas förstasida. Alla länkar som inte är direkt till OO-bidraget raderas, för att det inte ska bli förvirrande för de som vill kommentera hos andra. Om ni råkar skriva fel länk - lägg in en ny länk, så raderar jag den första.





Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

13 kommentarer:

  1. To flotte tolkninger :-) God onsdag.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blå färg på himlen.
    Snyggt!

    Mad World/Bittens bilder

    SvaraRadera
  3. Himlen känns lite blåare om våren.
    Ha en skön dag. Kram Lissen

    SvaraRadera
  4. Härligt att se lite blå himmel för här lyser den med sin frånvaro. Anita

    SvaraRadera
  5. Här kan vi verkligen snacka om blå himmel och flott är det också!

    SvaraRadera
  6. Ren, klar blå himmel.. inte ett moln så långt ögat kan se....Ledin:)

    SvaraRadera
  7. Taget med en enkel digitalkamera. Min svärmors Flytande Blått tallrikar passar bra i detta tema tycker jag.

    SvaraRadera
  8. Oj så blå och flotta bilder. Verkligen tjusiga.

    SvaraRadera
  9. Den nedre bilden passar till både grönt och blått. Helt underbara färger.

    SvaraRadera
  10. Vilken härligt blå himmel! Underbart.

    SvaraRadera
  11. Härlig blå himmel och så vacker kontrast med de nyutspruckna bladen.

    SvaraRadera
  12. Ja blått är verkligen flott :-) De passar fint ihop dina bilder, min favorit är trädet, snyggt perspektiv.

    SvaraRadera
  13. Bättre sent än aldrig. Men en bild finns nu på min blogg. :)
    Välkomna!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!