lördag 27 februari 2010

Välkommen till mitt rosa kaos

Efter en massa pillande, har jag nu designat om bloggen. Försökt få en design som är lite mer jag liksom. Lite mer kaos. Som mitt liv som tvåbarnsmorsa oftast är. Mitt huvud är allt som oftast fullt av en massa saker som samlas ihop till ett enda kaos, och det är det headern är tänkt att avspegla. Jag har plockat bort massor av onödiga saker i designen, men vill samtidigt behålla ett viss mått av kaoskänsla...

Så, vad tycker NI om nya designen? Funkar den? Det är ju trots allt ni som läser den .



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Va fint du har fått det. Gillar det massor. Krya på dig kram kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint har du fått här inne.
    Vet precis vilket kaos du menad :D

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!