tisdag 16 februari 2010

Tisdagstema: sol

Här kommer mitt bidrag till veckans Tisdagstema, där temat den här veckan är "sol". Jag letade runt bland mina gamla foton, för att ta ett nytt var inte att tänka på, då solen idag inte riktigt behagar visa sin vackra nuna, där jag bor. Och det fick mig verkligen att längta bort. Längta till sommaren. Värmen. Ljuset. Jag fann massor med härliga sommarkort. Slutligen valde jag faktiskt ut hela tre stycken, som alla symboliserar samma sak - att nästan alla dyrkar.
Klicka på bilden för att se en förstoring

Vill du se fler bilder på samma tema? Klicka här!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

5 kommentarer:

  1. Visst vill vi ha sol nu och värme. Det vill de som du visar dyrkar solen med. Helt klart.
    Kika gärna in hos mig om du har tid/
    Ha de gott/Ulla

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Här var det sol både på längden och bredden, katter ligger gärna och lapar sol. Fina foton.
    Ha en go kväll!
    LottaM

    SvaraRadera
  3. Hejsan !
    Så solen har lyst med sin frånvaro hos dig också idag.
    Det verkar den gjort i mest hela avlånga Sverige :)
    Jättehärliga sommarsoliga bilder du letat upp !
    Tack för kommentaren på mina bidrag :)

    SvaraRadera
  4. Sol i alla dess former :-) Även om det bara är just en sol...

    SvaraRadera
  5. Tack:) vad härligt det såg ut att ligga och gotta sig i solen som katten gör.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!