onsdag 13 januari 2010

Morgonens lista


- Lämnat Skruttan på dagis - check
- Gått en rask promenad i kylan - check
- Beundrat den vackra, vita vintern - check
- Fått Lilleman att somna i vagnen - check
- Tagit en dusch - check
- Avlägsnat den sibiriska urskogen på mina ben - check
- Gjort ett försök att reducera Turning Torso (aka högen av smutstvätt) - check
- Ojjat mig 15 gånger över att reduceringsförsöket knappt syntes - check
- Plockat 5112 snorpapper i hela huset efter två veckors förkylning i familjen - check
- Säkrat minfältet (aka plockat upp alla Lillemans leksaker från golvet) - check
- Kokat mig en kopp te och bänkat mig i soffan - check


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!