onsdag 11 november 2009

Så kan du göra vardagen lite roligare

Surfar lite och leker med min dator. Ramlade över ett tillägg till Firefox. Jag använder Firefox som internetprogram. Ibland händer det att jag också surfar med Safari. Och dessa är toppen - båda, men framför allt Firefox. Så har du inte det - gå genast och installera det. Helt gratis. Här kan du hitta Firefox -> Firefox. Det finns massor av roliga tillägg till Firefox-programvaran. Även tilläggen är gratis. Och idag snubblade jag över detta söta tillägg. Det är ett tema på utseendet på din Firefox-webläsare. Temat är som synes katter och finns i färgerna blått och grönt. Supergulligt och roligt - förgyller vardagen liksom . Här finns det att ladda ned: Red Cats (green flavor)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!