torsdag 29 oktober 2009

Pausar lite...

Den här mamman är trött. Av många skäl. Sömnbrist. Psykiskt (privata saker jag inte vill gå in på här). Igår tog det stopp. Hon gick nästan in i väggen. Men stannade i tid och slog bara i huvudet. Så nu pausar hon. Tar hand om sig själv lite extra. Sover. Tar det lugnt. Umgås med nära och kära. Bara är en stund. Och därför blir det lite färre inlägg ett tag i bloggen. Tråkigt, men tyvärr nödvändigt. Det är inte roligt att varken skriva eller för den delen läsa mina inlägg, när jag är så oinspirerad som jag är just nu. Så jag tar det lite soft. Bloggar när lusten faller på. Det blir nog roligast så för både er och mig .

På återseende!

5 kommentarer:

  1. Jag kramar om dig och hoppas att allt lugnar ner sig!

    SvaraRadera
  2. Ta hand om sig nu. Kram kram

    SvaraRadera
  3. Usch usch det låter inge skoj. Ring om du vill ha sällskap eller hjälp. Kramar i massor till dig.

    SvaraRadera
  4. Självklart ska du ta hand om dig själv, pausa, stoppa och varva ner. Det är inte bara att ha två barn och dessutom kan livet vara en bitch utan barnen oxå.

    Du ska inte tänka på att det ska vara roligt för oss. Du ska må bra då är vi glada.
    *kramar om och lämnar chokladkaka*
    Var rädd om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ibland måste man pausa lite... för att orka , choklad kan hjälpa en bit det med...

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!