onsdag 30 september 2009

Mysiga tofflor för höstrusket

Hösten är nu här på riktigt. Temperaturen har krupit ned mot 0°C på nätterna. Höstlökarna är planterade. Det är mörkt ute på kvällen, redan vid 20-tiden. Vi tänder ljus och myser inomhus. Har man det extra lyxigt, tänder man i kaminen och känner eldens värme sprida sig i rummet. Tyvärr har jag inte den lyxen... Men man kan värma sig på andra sätt i höstrusket. Till exempel genom att krypa upp i soffan under en mysig filt tillsammans med sin kärlek iklädd ett par härliga tofflor med en stor kopp chaite i handen.

Jag har kikat runt lite på nätet efter mysiga tofflor att köpa, då mina underbara fårskinnstofflor slutligen gått sitt sista steg på mina fötter. Och jag hittade en massa fina tofflor. Här har ni några av dem:
Klicka på bilden för att se en förstoring



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag såg att du gillar mysiga tofflor! Titta in i min nya e-butik www.handlaskor.nu. Där har vi alla sorters tofflor från ursöta babytofflor till tuffa retrotofflor för män.

    Mvh/Ninni

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!