fredag 28 augusti 2009

Tävling: Namnsmycken

Millah har en tävling på sin blogg där man kan vinna ett namnsmycke från Gobbit.se, och jag är med och tävlar. Ett moment i tävlingen är att man ska motivera varför man skall vinna. Här har ni min motivering:

"Jag har önskat mig ett namnsmycke ända sedan min första morsdag för tre år sedan, då dottern föddes. Åren har gått och jag har nu fått ytterligare ett barn, en son. Men ännu inget smycke i sikte... Sambon har liksom inte hajjat pikarna... (eller snarare inte fått tummen ur att beställa några namnsmycken). Så jag försöker ta saken i egna händer och tävlar därför om ett smycke för att äntligen kunna hänga mina älskade barns namn runt halsen, bära dem där hela dagen, och ständigt ha mina små älsklingar med mig!"

http://millahoman.blogg.se/images/2009/compban1_50885718_50898470_50904770.jpg

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar!
    Jag tycker också det är urmysigt att amma, finns ju knappt inget bättre! =)
    Jag hoppas också att du kan amma lääääänge denna gång! =)
    Kram Anna

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!