tisdag 14 juli 2009

Tisdagstema: hjälpmedel

Veckans tisdagstema är "hjälpmedel". Funderade länge och väl innan jag slutligen valde bild. Dessa foton är tagna i midsomras ute på vår ö. Jag ville ta en liten promenad med Lilleman och fick låna syrrans bärsele. Men eftersom det ösregnade ute, var jag tvungen att skydda Lilleman med något. Så mina hjälpmedel mot regnet blev helt enkelt en gammal keps på Lillemans huvud och en regnjacka som jag hängde över honom och knöt runt mig. Voilá - där har ni mina hjälpmedel!
Klicka på bilden för att se en förstoring

Vill du se fler bidrag på veckans tisdagstema? Klicka här!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Lilleman ser ut att må riktigt gott - tur att han har en sådan uppfinningsrik mamma;-))

    SvaraRadera
  2. Ja, det gäller att ha kreativitet och fantasi! vilket Lillemans mor har. Han ser ut att sitta väldigt mysigt där.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!