söndag 12 juli 2009

Bare with me...

Att bli tvåbarnsmamma är omtumlande. Även om lillebror mestadels är lugn och snäll. Ännu mer omtumlande är det när storasyster nu inte går på dagis. Hon har ju sommarlov. Och jag jobbar hårdare än aldrig förr i mitt liv. Jag vill också ha sommarlov *3-åringen i mig tittar fram*. Två barn på heltid tar just tid. Därför ligger jag just nu lite lågt i bloggen. Slänger in nåt inlägg när jag hinner. Som nu.

Men det kommer att bli bättre. Efter semestern. Då börjar nämligen Skruttan på ett nytt dagis, som ligger ca ett par hundra meter från vårt hus. Då kommer jag få lite mer tid för annat än barn. Om ni hänger kvar då, kommer ni få ut lite mer av att besöka min blogg. Jag lurar nämligen på lite nytt inför hösten. Några saker jag kan nämna är tävlingar och en egen liten försäljningshörna. Så håll ut - bättre tider kommer!

Men jag hoppas att ni även stannar kvar över sommaren med förstås ;)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!