lördag 9 maj 2009

BF+2

Jodå. Vi är här. Fortfarande. Knyttet är kvar i magen. Tror liten växt fast där. Verkar trivas toppen. Ger inga som helst signaler till att vilja komma ut. Har bosatt sig helt enkelt. Förvärkar kommer och går, men inget består.

Men nu har jag i alla fall kommit på vems fel det här är. Min mamma. Man vet inte riktigt vad som sätter igång en förlossning, men ofta brukar det påminna om hur ens mor haft det. Och min mamma födde nr 1 (mig) mycket punktligt på bf-1. Nr 2 (syster Hund) lät däremot vänta på sig. Hon kom inte förrän två (tre enligt bm) veckor för sent. Skruttan kom 5 dagar för tidigt - och Knyttet - ja, ni vet... Så det bara måste vara mammas fel. Japp, så är det!

Bara jag inte behöver vänta två veckor över tiden nu............... *Behöver få vältra mig i lite lyx som massor med goda mögelostar och ett fett glas rödvin!* Snart, snart, snart är jag där..........



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!