torsdag 2 april 2009

Påskpynt och förvärkar

Bidde ingen blogg igår. Roade mig med att storhandla på ICA Maxi, städa och påskpynta huset. Och med att ha massiva förvärkar. Det första (framförallt påskpyntandet) var ganska kul. Det var inte det andra... När jag åkte hem från ICA var det nästan så att jag fick köra av vid sidan av vägen för att vänta ut värkarna. De var ganska så rejäla. Och när man kör bil, är det svårt att nyttja profylaxandningen fullt ut. Att blunda och helt fokusera innåt, är inte bra när man kör bil... Sedan fortsatte magen att jobba hela kvällen. Men på natten lugnade det sig - och idag är jag pigg och utvilad igen. Och ledig. Hemma.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!