onsdag 25 februari 2009

Freebie: Datumstämplar för år 2009

När jag ändå uppdaterat alla länkar för mina freebies, kan jag ju även passa på att kasta in en ny freebie också. Det här är datumstämplar för år 2009. De fungerar så att man lägger dem i sin LO, skriver till aktuellt datum på linjen och justerar opaciteten och ev storleken på stämpeln. Voíla - du har nu datummärkt din LO på ett snyggt sätt!

Så här ser datumstämplarna ut:Och här kan du ladda ned dem: "Datumstämplar 2009"


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Jag är för dum för sånt där. Det du gör blir alltid jättefint!

    SvaraRadera
  2. These are wonderful, Susanne! Thanks so much for sharing!!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!