fredag 9 januari 2009

Logik


Jag har en förkylning som ligger och lurar. Den har liksom inte riktigt brutit ut, men den ligger där och irriterar. Näsa är lite mer täppt än normalt. Men annars är det lugnt. Dock är det ju bra att mota Olle i grind, så några huskurer är aldrig fel. Några av de huskurer jag brukar använda vid förkylning är extra tillskott av C-vitamin och att äta ingefära.

Därför bara måste ju denna vara toppen vid förkylning, eller? Jag menar, den innehåller ju både citron (C-vitamin) och ingefära. Snacka om bra kombination! Och därmed måste den även vara nyttig, eller hur?

Fullständigt logiskt tycker jag!

*sätter mig och mumsar vidare*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Absolut! Det där tror jag stenhårt på.Tackar så mycket för tiset!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!