söndag 9 november 2008

Det nya jag...

Bestämde mig för en liten förändring. Hade tröttnat på det gamla. Det började kännas grått. Jag fann mig själv vid ett vägskäl. Det var dags. Dags att välja. Samma gamla vanliga? Eller någonting nytt? Lite mer spännande! Igår tog jag helt enkelt klivet över tröskeln...

...och bad syster Mini-Me färga håret på mig. Och vips gick jag från en blondin med en gräslig utväxt till en snygg brunett med röda toner i håret. Hur jag såg ut innan? Så här (obs! innan utväxten då förstås...) Och hur ser jag ut nu? Så här:Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Vad fint det blev! Har själv ett paket färg som väntar på att jag ska få tummen ur.

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!