torsdag 9 oktober 2008

Nämen om man skulle ta och skriva något...

Mycket foton blir det. Men just nu är det inte läge för en massa finurliga texter och fyndiga ordvrängerier. Jag har det liksom inte i mig just nu. Men jag lovar att jag kommer igen!

Fast lite text kan jag nog alltid få ned...

Tankar kring min fackliga kurs:
1. Mycket god mat - man är aldrig hungrig!
2. Mycket gott fikabröd till kaffepausen och fri tillgång på godis (och frukt...)
3. Hiss upp till våning 3 där kursen gick
4. Undrar om jag borde springa några varv extra i löpspåret?
5. F-n vad mycket rättigheter jag har via facket!
6. F-n vilka rättigheter jag har som anställd!
7. F-n vilka nitar jag gått på under tex löneförhandling...

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!