måndag 29 september 2008

Vad gjorde jag i fredags?

Jo, jag var på en av mina bästa vänners disputationsfest! Det var självaste Magda som klev in i doktorshatten och äntligen blev färdig med sitt doktorerande. Jag tror nog att hon drog både en och två lättnadens suckar när det hela var över...

Grattis Magda - nu är det äntligen över!!!! Och du kom ut på andra sidan

Vi hade i alla fall en toppenkväll med en mysig fest i glada vänner lag. Jag/Pappersgubben fotade självklart en massa och så här blev några av korten:Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Tackar! Jättekul att ni kom och firade med mig =) Och ja, jag känner mig ca 10 kg lättare nu...

    SvaraRadera
  2. om dryga 1½ år är jag oxå där. Känns länge.
    Grattis till Magdalena!!!

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!