fredag 12 september 2008

Shopping på Gekås

Rotade igenom ytterligare crappiga mobilfoton och fann fotona på det jag fyndade på Gekås i somras. Jag orkade inte fota allt, men kläderna till mig och Skruttan kom med.

Till mig köpte jag en röd blustopp, en grå tunika med bluskrage och en tuff topp med läckert tryck. Till Skruttan bidde det grå tunika med svarta prickar, jeans, grå mysbyxor, grön tunika med vitt retromönster, två kortärmade, randiga toppar (en röd och en grön), en långärmad, röd topp, rosa coola strumpbyxor, en söt pyjamas med en sovande kanin på magen, grön/svart vinterjacka med matchande termobyxor (ej på bild), fleecefodrade galonisar - både jacka och byxor - med coola monster på (ej med på bild).

Pappersgubben shoppade också en del snygga kläder, och så köpte vi lite ditt och datt som vi ansåg oss behöva (bland annat en superbra vattenkokare för bara 79:-). Det fanns väldigt mycket saker på Gekås, men det finns också mycket, som man inte behöver där... Men det är helt klart värt ett besök för lite billig shopping. Och man kan göra en hel del fynd både till barn och vad gäller annat till tex hemmet. Men man bör vika en hel dag åt att handla där - för det tar det!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Låter som ett riktigt farligt ställe, kanske är tur att jag bor så långt därifrån, shopaholic som jag är... :-D

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!