söndag 14 september 2008

Inte mycket till helgbloggning...

Helgen har gått i ett. Däremellan har jag sovit. Då blir bloggen lite lidande. Men jag hoppas att ni hänger kvar till i morgon. Då kommer jag vara tillbaka som vanligt igen ;)

Vi hann i alla fall med Bellmanstafetten i lördags - Pappersgubben sprang och jag och Skrutt hejade på honom. Skruttan sa att pappa sprang fort :D

Idag har jag och Skrutt haft en totalt ospännande dag hemma hos min mamma. Pappersgubben tillbringade dagen med svensexa för en kompis, och jag tog flykten till Babbelmamman. Där har jag bara slappat hela dagen och gjort ingenting, medan mamma tagit hand om Skrutt. Härligt med avlastning!

Nattinatti!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!