tisdag 2 september 2008

Härlig kväll?

Pappersgubben städar ytterförrådet. Där är kaos, så det måste göras. Jag tar hand om nattningen. Jag har också varit hemma hela dagen och VABat. Med en trotsig skitunge. Toppen, verkligen! Och nu vägrar hon sova också. Yes! Jag känner mig mäkta positiv... Skruttans senaste grej för att vi ska komma upp, är att hon kastar iväg saker ur sängen och säger, att hon tappat dem. Sedan ska vi komma upp och hämta dem. Ofta börjar det med nappen, och sedan kommer gosedjuren. Men nu när hon sover i sin nya säng, får hon minsann hämta sina kastade saker själv! Undrar hur lång tid det här kommer att ta i kväll? Just nu har det dunsat till där uppe 4 ggr...

//en arg och skitirriterad mamma

Under tiden inlägget skrevs, var jag upp 5 ggr, vaggade i famnen 3 ggr, plockade upp saker 1 ggr, svor tyst 10036 ggr, behärskade mig och höll tillbaka ett utbrott 5 ggr. Nu har jag gett upp och kallat in förstärkning i form av Pappersgubben!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!