söndag 7 september 2008

En underbar morgon!

Vaknade vid 9:20 av att Skruttan ville komma upp. Pappersgubben hämtade henne, och så lade vi oss alla tre i sängen, för att morna oss lite. Skruttan är inne i en supergullig fas just nu, där hon har kommit underfund med hur ömhet fungerar. Hon kan ligga och klappa mig på kinden och säga att jag är gullig tex. Och det var just vad hon gjorde i morse. Hon lade sig intill mig och klappade mig på kinden och sa: "Mamma är söt". Snacka om att hjärtat smälter på mamman! Jag gick upp och tände lite ljus i sovrummet, så att vi slapp ha en skarp lampa i ansiktet direkt när vi vaknat. Sedan tyckte Skrutt att jag skulle stryka henne över armen, och så kom hon och kramade mig - myspys!!! När vi legat så en stund, satte hon sig upp och sade: "V... älskar dig pappa" och strök honom på kinden. Gissa om det var en pappa som smälte?

Underbara morgnar som denna sätter sig i hjärtat för lång tid!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Hej trillade in i din blogg från familjeliv. Mysigt det är ibland med de små. Våran Ida är också en Juli-06..

    Vi bloggar på idapricken.blospot.com

    mvh karin

    SvaraRadera
  2. Det var länge sedan Äldstingen och Minstingen gjorde så....
    Kan de bero på att de är 13 och 15 år?

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt! Max är lite likadan just nu. Han säger ibland till oss att vi har "fina ögon" =)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!