tisdag 19 augusti 2008

*en otroligt fyndig rubrik*

Smått och gott från dagen:
  • Parkeringsproblemet kvarstår - fick parkera "fel" idag, men på jobbets parkering i alla fall. Inte lika stor risk för böter där... *morrar som värsta dobberman - du skulle inte vilja möta mig i en mörk skog på morgonen när jag letar parkeringsplats*
  • Gubben och dottern mötte upp mig vid jobbet när jag slutat. Vi gick tillsammans till en restaurang och intog vår middag - MYSIGT!
  • Imorgon kommer nya minikissen till oss. Vi har fortfarande inget namn på lilla tjejen. Mitt förslag är "Tösen". Gubben är inte helt övertygad än, eller rättare sagt han är övertygad, men han vet bara inte om det än...
  • Håret blev bra - dock lite blondare än jag tänkt mig. Men vad fan, om jag inte lyckas som kemist, kan jag ju alltid bli "bloggare på heltid", som vissa andra blondiner. Hmmm, måste nog tappa mig lite på hjärnceller i så fall...
  • Med undantag av parkeringsproblemet har det varit en bra dag på jobbet och den kan sammanfattas med följande: åt två kokosbollar!
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. framför allt måste du slänga in lite fler "typ", "alltså", "kärek ba" "fniss". :P
    det går ju inte att skriva om parkeringar då. :P
    Håller med dig om mannen, självklart är kissen en "tösen". Hur tror du våra kissar fick våra namn? ;)

    SvaraRadera
  2. Karin: Okejdå, jag har ju typ kanske inte liksom övat så mycket på det alltså ;) Ja, tycker också Tösen är självklart! Men han förstår snart att han inte har så mycket talan :D

    SvaraRadera
  3. Få saker är mer irriterande än att leta parkering när man har en tid att passa eller är sen... morr...

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!