fredag 29 augusti 2008

All dressed up and ready to go!

Nu är jag redo för den årliga Kräftisen med familjen. Vi ses i år hos syster Hund. Har köpt Ullmos turkiska jumbosar. Hoppas de är så där riktigt goda och slurpiga ;) Är nämligen tokig i kräftor - jag äter allt på de små rackarna (eller, nästa i alla fall - bajsrännan brukar jag faktiskt lämna...).
Ha en skön fredagkväll - det ska i alla fall jag!
PS. Ignorera det crappiga mobilfotot - vi har ännu inte skaffat någon ny kamera... Ignorera även den skitiga spegeln - vi har inte heller skaffat någon städare ;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en trevlig kväll och att kräftorna är goda. Vi ska på kräftskiva imorgon utan barn. Mycket konstig känsla.

    SvaraRadera
  2. Snyggve!
    Kräftrött, så passande =)
    Ha´t så kul och glöm inte att det är en dag i morgon också.
    (så sa jag bara för att jag ALDRIG blir bjuden på krällisskiva)
    (ja, lite bitter är jag)

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!