tisdag 15 juli 2008

Nu kommer en scrapbooking freebie...

Insåg att det var vääääldigt länge sedan jag la ut en scrap freebie i min blogg. Men bättre sent än aldrig... Så här bjuder jag på ett templat, som jag gjort, och jag kallar det "Frame it". Så här ser det ut:

I just realised that it was a long time ago I gave away a scrap freebie. But better late then never... So here is a template from me to you. I call it "Frame it", and it looks like this:
Och här kan ni ladda ned det/Download here: "Frame it"

Jag gjorde också en scrap med templatet för att ni skulle få lite inspiration...
I also made a LO with this template to give you some inspiration...
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Jättefint, vad duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Vad tjusigt!
    Jag kan verkligen inte sånt där.

    SvaraRadera
  3. Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 16 Jul [LA 03:55am, NY 05:55am, UK 10:55am, OZ 08:55pm]).

    SvaraRadera
  4. The layout is gorgeous.

    Thank you :)
    Your new freebie was just listed at Twisted Challenges Freebie Listing.
    http://twistedchallenges.blogspot.com/

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!