söndag 8 juni 2008

Ännu en milstolpe?


Så här såg Skruttan ut igår - idag är det 100 resor värre!!! Mitt lilla hjärta har fått vattkoppor... Någon som vill komma och hälsa på? Stackar'n är full av otäcka röda prickar över hela kroppen (och då menar jag verkligen över hela kroppen!). Hon kan inte sova för att det kliar och gör ont överallt. Jag har inte sovit mer än 8-10 totalt de senaste dygnen, och skulle kunna soman sittandes här framför datorn. Samtidigt gör det så ont i hjärtat att se henne ha ont! Vi har gett henne lite Ipren för att lindra, men jag vet inte vad man mer kan göra... Någon som har något bra tips?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

  1. Stackarn =( Men skönt sen när det är över och förbi...

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!