fredag 9 maj 2008

Shopping återigen - kan bara inte låta bli...

Ja, jag är beroende. Av skor. Man kan helt enkelt inte ha för många skor. Det är säkert, jag lovar! Det låter tjejigt och så jag vet. Men det är bara fakta. Man kan inte ha för många skor. Smaka på meningen lite. Visst känns det rätt i munnen? Man blir lite gladare när man säger det högt för sig själv. Och som den goda mor jag är försöker jag nu också föra över detta på min dotter. Och de små måste läras upp tidigt - goda vanor skall sitta från början. Därför var jag idag på Skopunkten tillsammans med lilla Skruttan (och syster Mini-Me, som även hon har samma intresse...). Det slutade med att jag köpte tre par skor till mig själv - som jag "verkligen" behövde - och tre par skor till Skruttan. På Skopunkten har de ju alltid "ta tre, betala för två". Superbra, då kan man ju tillåta sig att shoppa loss lite, eller hur?!? Skruttan behövde nya sandaler och gympadojor, och på köpet slank även ett par röda sommarskor med. Själv behövde jag också sommarskor, modell vardag som också fugerar som finsko (man är ju även ekonomisk...). Reslutatet? Så här:
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentar:

  1. Åh så fina! Jag "behöver" oxå lite nya skor =P

    SvaraRadera

Låt fantasin flöda och skriv vad som faller dig in. Dock censurerar jag - varken reklam eller "besöksraggning" är välkommet!